Amint arról a Daily Wire már több ízben is beszámolt, az utóbbi években robbanásszerű a homoszexuális tartalom növekedése a gyerekek szórakoztatásában, ideértve a transznemű Pride felvonulásokat és koncerteket, valamint azt, hogy a Nick Jr. és a Disney Jr. csatornák egyre több LMBTQ-szereplőt vonnak be a műsoraikba.
A lap most egy új, széles körű jelentést mutat be, amely rávilágít az LMBTQ+ karakterek és témák számának növekedésére. A felmérés szerint a női, transz és nem bináris ”művészei” nemi határokat feszegetnek a gyermekek rajzfilmjeiben, olyan határokat, amelyeket társaik nem tudtak – vagy nem mertek eddig áthágni”. Fontos szemléltetni azt is, hogy ezen folyamatok
nem az organikus történeti események eredményei, hanem a színfalak mögötti meleg aktivisták befolyásolási eszközei.
A cikk megjegyzi, hogy a nemek szerinti sokszínűségre való nevelés erősödő hangú képviselőinek megjelenése nem véletlen, hiszen a queer nők, transz és nem bináris showrunnerek által vezetett műsorok mondhatóak a leginkább felelősnek a homoszexuális és transznemű karakterek mesékbe történő beáramlásáért. Példaként hozzák a „Doc McStuffins” alkotóját, Chris Nee-t, akire az Insider úgy hivatkozik, mint a gyermek-televíziózás Ryan Murphy-jére. Murphy volt az, aki kifejezetten homoszexuális tartalmat vitt bele főbb műsoraiba. Az Insider szerint Nee ugyanezt tette különösen a Disney Jr. csatornán futó McStuffins (magyarul Dr. Plüssi néven ismert 2012-es sorozat) esetében, amikor
a két és öt év közötti gyermekek részére készült mesében leszbikus babákat mutatott be. Ráadásul vannak olyan műsorok, amelyekben akár 33 nem heteroszexuális karakter is szerepel.
Forrás: Insider
A lap szerint az aktivisták ezt úgy érték el, hogy megkerülték a szokásos felvételi folyamatot, és új személyzetet kerestek a stábba a szokásos szórakoztatóipari körön kívülről. Taneka Stotts, a Cartoon Network „Steven Universe: Future” genderfluid írója az Insidernek elmondta, hogy más genderfluid, nem bináris és biszexuális munkatársak megtalálásához a sorozat showrunnere inkább a Twitter és a Tumblr platformok segítségével keresett tehetségeket, nem pedig hagyományos fejvadász eszközökkel. Az egyik transznemű showrunner, aki az Insider-nek nyilatkozott, elmondta, hogy
az aktivisták nem egyszerűen a szórakoztatásban érdekeltek, hanem azért küzdenek, hogy az LMBTQ-párti tartalom megjelenjen a műsorokban.
Azt is bemutatta, hogy olyan szervezetek támogatják őket, mint például a GLAAD – egy amerikai nem kormányzati médiafigyelő szervezet, amelyet az LMBTQ emberek rágalmazó bemutatása elleni tiltakozásként alapítottak – segítségével sikerült becsempészni az animációs filmekbe a Pride szót, ahelyett, hogy szivárványos felvonulásnak hívták volna. Kérdéses, hogy egy gyermekeknek szóló műsorban egyáltalán miért szükséges egy ilyen felvonulást szerepeltetni.
Sokan vannak azonban az amerikai szórakoztatóiparban is, akik jogosan felháborodnak az ilyen tartalmakon. Kirstie Alley, Emmy-díjas amerikai színésznő és producer is aggodalmának adott hangot, azzal érvelve, hogy
ez utat nyit a pedofília elfogadottnak tekintéséhez.
Nyilatkozatában elmondta, hogy miközben tévét nézett, arra a megállapításra jutott, hogy túl messzire mentek, ezért ő nagyon sajnálja a mai kor gyermekeit. Ahogyan fogalmazott, mindennemű perverz felvétellel kell találkozniuk már egészen kicsi kortól kezdve, és ami ebben még tragikusabb, hogy ezt vannak, akik „normálisnak” mondják. Véleménye szerint
az emberek annyira „nyitott gondolkodásúak”, hogy még a pedofíliát is támogatják, mivel azok „csak szeretik a gyerekeket.”
Azt hitetik az olvasók, hogy a színésznő csupán viccel, azonban sajnos nem erről van szó. A magyar gyermekvédelmi törvény szükségességéről és a fiatalokat behálózó LMBTQ propagandáról egyébként ebben és ebben a cikkünkben is írtunk.
Szemlézte: Spiesz Bianka